Główne zalety reklamy na Biznes-Baza.pl
– Pozycjonowanie – im więcej informacji o Twojej firmie w sieci tym więcej odnośników i śladów po swojej firmie zostawisz w Internecie, dzięki temu zwiększasz możliwość wypozycjonowania Twojej firmy na pierwszej stronie głównych wyszukiwarek. Dlatego zadbaj o właściwy opis i dobierz najlepsze zdjęcia pokazujące Twoją działalność.
–Interaktywność – umożliwia ona utrzymanie obustronnych interakcji z użytkownikami sieci. Dzięki istnieniu narzędzi pomocnych w e-marketingu (jak poczta e-mail czy konto na profilu społecznościowym) możliwe jest pogłębianie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami i podążanie w stroną wypracowania rozwiązań korzystnych dla obu stron.
– brak barier geograficznych i czasowych – poszczególne firmy mogą poszukiwać grup docelowych do których kierują swój asortyment na całym świecie. Globalny charakter reklamy on-line sprawia, że nie jesteśmy ograniczeni tylko do wąskiej grupy odbiorców i sami w dużym stopniu decydujemy o jej zasięgu.
-dostęp do konkretnej grupy odbiorców – Internet daje nam wiele możliwości dotarcia z przekazem reklamowym do poszczególnych grup docelowych. Działania reklamowe w sieci są znacznie tańsze niż tradycyjne formy reklamy.
-elastyczność – reklama internetowa nie musi być sztywna i niezmienna. O ile w tradycyjnych środkach przekazu raz stworzoną reklamę ciężko jest modyfikować, o tyle Internet pozwala na jej przekształcenia, jeśli okażę się, że nie spełnia ona właściwie swojej roli.
-relatywnie niski koszt – reklama firmy za pośrednictwem Internetu jest znacznie tańsza niż ta, którą wykorzystuje przekaz radio czy TV.
– Pozycjonowanie – im więcej informacji o Twojej firmie w sieci tym więcej odnośników i śladów po swojej firmie zostawisz w Internecie, dzięki temu zwiększasz możliwość wypozycjonowania Twojej firmy na pierwszej stronie głównych wyszukiwarek. Dlatego zadbaj o właściwy opis i dobierz najlepsze zdjęcia pokazujące Twoją działalność.
–Interaktywność – umożliwia ona utrzymanie obustronnych interakcji z użytkownikami sieci. Dzięki istnieniu narzędzi pomocnych w e-marketingu (jak poczta e-mail czy konto na profilu społecznościowym) możliwe jest pogłębianie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami i podążanie w stroną wypracowania rozwiązań korzystnych dla obu stron.
– brak barier geograficznych i czasowych – poszczególne firmy mogą poszukiwać grup docelowych do których kierują swój asortyment na całym świecie. Globalny charakter reklamy on-line sprawia, że nie jesteśmy ograniczeni tylko do wąskiej grupy odbiorców i sami w dużym stopniu decydujemy o jej zasięgu.
-dostęp do konkretnej grupy odbiorców – Internet daje nam wiele możliwości dotarcia z przekazem reklamowym do poszczególnych grup docelowych. Działania reklamowe w sieci są znacznie tańsze niż tradycyjne formy reklamy.
-elastyczność – reklama internetowa nie musi być sztywna i niezmienna. O ile w tradycyjnych środkach przekazu raz stworzoną reklamę ciężko jest modyfikować, o tyle Internet pozwala na jej przekształcenia, jeśli okażę się, że nie spełnia ona właściwie swojej roli.
-relatywnie niski koszt – reklama firmy za pośrednictwem Internetu jest znacznie tańsza niż ta, którą wykorzystuje przekaz radio czy TV.
Biznes-Baza.pl oferuję następujące pakiety reklamowe:
Podstawowy
Enter your description
39
99
zł
24 miesiące -
List Item #1
-
List Item #2
-
List Item #3
Click Here
This is text element
Standard
Enter your description
49
99
zł
24 miesiące -
List Item #1
-
List Item #2
-
List Item #3
Click Here
This is text element
Popularny
Premium
Enter your description
59
99
zł
24 miesiące -
List Item #1
-
List Item #2
-
List Item #3
Click Here
This is text element